BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Young and Crazy
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds

Wednesday, May 05, 2010

Love Is The Greatest Feeling

C.I.N.T.A…?
Cinta mmg lahir dari naluri setiap insan yg memahami apa makna cinta.. Lahirnya perasaan cinta ternyata bukan dari paksaan… Cinta kena wujud dari dua hati yg betul2 ingin menyelami apa makna cinta sebenar….

Sejauh mana aku kenal Cinta?
Jatuh bangun… Jatuh dan bangun kerna cinta… Kerap kali aku terluka kerna cinta, kerna cinta juga aku sentiasa merana..Kerna cinta juga aku mudah lupa semua nya.. Ada masa cinta boleh menceriakan, mgembirakan (Seolah dunia itu aku yg punya). Tetapi kadang kala kita alpa, cinta juga boleh jadi pembunuh…. Kadang kala cinta juga pengubat segala duka.. Sukar untuk aku mengenali cinta..(Tapi aku Cuba menyelami serta memahami apa cinta sebenarnya)..

Sejauh mana aku Jatuh Cinta?
Aku sendiri pn tak tahu sejahuh mana pjalanan cinta ku.. Ada masa aku mmg dekat dgn cinta.. Ada masa cinta lari dari diri ku… Sukar bagi aku untuk mgetahui sejauh dan sedalam mana cinta ku.. Aku ingin lari dari cinta untuk selamanya… Tp aku tidak bisa melupakan cinta… Terbukti aku takut kehilangan cinta ku.. Dgn kekuatan yg ada aku luahan cinta ku pada insan yg ku syg.. Aku berharap agar cinta tidak kecundang…

Mana Cinta Ku?
Kemana harus ku mencari cinta? Kemana cinta ku pergi? Di setiap pelusuk ku mencari cinta, mengejar cinta yang belom pasti.. W/pun aku tahu cinta itu bukan milik ku. KENAPE? KENAPE? Kenape aku masih berharap pada cinta yg satu itu… W/pun aku tahu aku merebut/merampas cinta dari org lain…. Ketakutan itu sentiasa menghantui diriku…

Oh TUHAN berikan petunjuk serta jalan bg hamba mu yg lemah… Berikan kekuatan agar hamba mu ini sentiasa mengharungi liku2 dengan tabah… Andai suatu hari diriku kehilangan cinta.. Aku tak akan menyalahkan MU ya TUHAN ku.. Ku berserah… Ku terus bersujud atas segala cobaan yg KAU berikan….

Pengorbanan Cinta?
Aku sanggup korban kan cinta ku demi org yg ku SAYANG… Asalkan DIRINYA BAHAGIA, semua itu cukup buat diri ku.. Asalkan Cinta aku mampu TERSENYUM diatas kebahagiaan nya… Mahligai mu dari airmata ku… Asal kau bahagia aku turut gembira…

0 comments: