BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Young and Crazy
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds

Saturday, July 10, 2010

Shopping Wedding Gifts


Erm ni lah Pasar Malam kat Jalan TAR (Tunku Abdul Rahman)
Bukan P.malam nama nya, kul 2 dah siap gerai2 kat sekitar tu nak niaga.
Ni setiap hari sabtu je ada.. Nampak tak Baju Biru ngan baju Hitam yang bawa beg coklat tu..
Itulah Kak Nor & Veron Yap (excited je diaorg bedua), mana nak hiraukan aku yg tertinggal
kat belakang.


Erm sampai je kat longgokan kasut "CROCS" kita bertiga tercenggang.
Semua tak percaya harga sepasang RMXX. 
Apa lagi singgah lah kat situ meninjau apa yang patut dibeli.. 


Kak Nor & Veron Yap tengah memilih sambil membelik. 
Langsung tak perasaan aku tengah curi - curi ambik gambar diaorg
Kak Nor beli - 2 pasang
Veron Yap - 6 pasang (kalo tak silap lah)


Inilah kasut "CROCS" yang aku borong kat Jalan Tar..
Dahsyat tul kalau membeli belah.. Ingat nak window shopping jer.
Sama lah ngan Veron, bukan nya nak beli "Wedding Gifts"...


Ni lah kedai tu... Kedai Sayang You
Sesape nak beli barang perkahwinan kat sini banyak.
Berbagai - bagai jenis ada.. Apa lagi sambil teman veron aku mula lah menengok
apa yang patut plak untuk diri ku.. Takde lah aku nanti kelang kabut nak mencari
tempat - tempat membeli barang perkahwinan...

Kak Nor & Veron lagi.. Erm takde ke muka org lain... 
Tengah memilih packing untuk wedding gift's veron


Ni lah koleksi yang dapat aku rakamkan kat Kedai Sayang You.. 
Bekas untuk hantaran Cincin.. Wow banyak  lagi pilihan.. Apa lagi datang lah sini cari sendiri..
Erm bila lagi giliran aku yer.. Oh tidak (Jangan Fikirkan sangat) - Kalo 
dah Jodoh aku takkan kemana nya.. Hehehe (gatal nya si Nita)
Last kitaorang ending kan XTVT ujung minggu dengan makan Laksa ngan minum Cendol...

0 comments: