BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Young and Crazy
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds

Sunday, November 07, 2010

Bershopping & Berpossing

Nampak sangat xde kerja nk dibuat, sempat jadi Model ratu Mee Sedap.. Mmg pn ni salah satu mee peberet aku.

waduh susah nak cari org iklan kan periuk nasi jenama "PHILIPS"... Dtg lah ke carrefour sempena Ulang Tahun Yang Ke 51thn... Dpt lah diskaun 51% for 2nd item (selected item sahaja tau) hehehehe......

Sementara menunggu kengkawan Bshopping sempat plak aku Bposing.. Ngiahahaha
(Gaya Je Jangan Kurang)

Aku ngan Caze, ni lagi sorg yg mmg x habis2 nk bgambar.. Nasib baik aku x seteruk dia..
(Ngiahaha)


A Day Without U My Dear
(I really miss u so much) 
Perasaan ini mmg tidak boleh di sorokkan
Adakah aku keterlaluan dlm meluahkan perasaan Sayang or Cinta ku padanya...
Tak Kisah lah janji perasaan aku tu ikhlas - seikhlas ikhlas nya....





0 comments: