BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Young and Crazy
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds

Saturday, May 15, 2010

Weekend With Love!!!

Inilah saat yang tidak terkata.. Macam2 perasaan timbul TAKUT, BERANI, EXCITED,YAKIN..
Dah lah aku PERTAMA kali menunggang kuda, langsung xde Basic Skills..
Kalo lah kuda bawa aku lari sekali pun, mmg aku x reti nak kawal dia..
Semua dah menunggang kuda penuh dengan gaya & aksi yg cukup kelakar..
Inilah dia kuda yang kitaorg tunggang. Nama Kuda ini "MERANTI"

Setelah menunggang kuda, aku mmg macam biasa.
Mmg dari dulu di label dgn sikap yg sangat NAKAL....
Kesini.. Kesana.. bersama kamera ambik gambar aku yang sentiasa tampak
KIUT, CERIA, RIANG, GEMBIRA...
(Cantik menarik tertarik aku mmg daboom....) Hehehe

Kawan2, Sahabat Handai, Rakan Taulan Datang lah Beramai2
bawa seisi ahli keluarga Beristerirehat / Beriadah
kat TASIK TITIWANGSA

(1) Menunggang Kuda
Dewasa - RM1.50
Kanak2 - RM1.00

(2) Menaiki Kereta Kuda
Dewasa - RM1.00
Kanak2 - RM0.50

Merasalah aku menunggang kuda
(Paling tak boleh nak dilupakan aku dicium dek "Meranti")

Balik dari Menunggang kuda, semua mula lah BERANGAN
menyadi Mamat/Minah Skuter.. Masing2 ada gaya TERSENDIRI
Paling Kelakar Si Minah CRAZY FROG.....Hehehe

Nyummy.. Nyummy.. Nyummy..
Sedap nya Durian One Step ni
Datang lah sitok, dapat lah rasa Durian Setapak..
Berbaloi-baloi.....

Inilah Weekend yang PALING SERONOK sekali
Bagaikan mimpi semuanya
Anyway Thanks To All.........

0 comments: