BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Young and Crazy
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds

Wednesday, June 16, 2010

Gawai Dayak 2010

Selamat Datang Ke Rh Giring, Penyulok Layar Betong. Ni lah gambaran nak ke kampung adik ipar aku.. 2 tahun lepas jalan memang teruk.. Baru tahun ni merasa jalan elok sikit...

Wow dah seronok sebab keta dah betul2 sampai kat depan halaman rumah adik ipar aku.. Kalo 2 tahun lepas kenalah kitaorg jalan kaki kira 45minit dari jalan besar...  Erm ni lah kawasan halaman rumah diaorg, ada JAMBATAN GANTUNG tuk menyeberang ke seberang.. 29hb Mei 2010 kitaorg sampai kat sini sebab 30hb Mei nak ke kubur "Nyemin" niang mertua adik aku..
Paling aku suka mandi kat kampung diaorg adik ipar aku, sebab air batu sejuk sangat... Seronok kat situ memang meriah sebab ramai saudara mara belah adik ipar aku...

Erm... ni lah kazen aku kat Betong.. Tu pun ramai lagi yang tak sempat nak bgambar ngan aku.. Rindu lah nak bgurau senda ngan diaorg semua, cepat sangat masa berlalu sehingga tidak terasa  hari berlalu dengan pantas sekali... Ni gambar masa aku kat kampung mak aku Stambak Ulu..

Ni lah adik beradik nenek belah mak aku... Erm yang first sekali nenek aku yang lahir kan Mummy aku.. Tak sangka tahun ni balik sempat lagi menjengguk diaorg, gembira betul diaorg sebab cucu diaorg datang jengok. Sayang sangat ngan nenek aku, sebab tu lah satu2nya nenek yang aku ada.. Belah ayah aku mmg aku dah tak ada nenek ngan atuk...  So aku sentiasa doakan mereka sihat sentiasa...


"Daddy & Mummy" dengan cucunya Alex & Caroline. Serious jer muka baby sebab baru jer bangun tido....



0 comments: